hos mormor

Fan så irriterad jag blir, mina jeansleggings gick sönder förut, mellan benen. FAN säger jag bara, men som tur är så lagade mormor byxorna åt mig. Så nu är jag glad igen, har precis ätit här också, helt sjukt mätt alltså. Och snart så ska jag duscha elton, eller rättare sagt jag och mamma duscha elton. Får se hur det går.. :) Sen ska jag hem och bara kolla på tv och lata mig. Sen imorgon är det sista dagen som vi går iskolan, fan så skönt! Sen har vi ledigt resten av veckan, men jag ska faktiskt plugga som sjutton.

Sen på lördag blir det ju fest hos systrarna bredell. Det blir något att se framemot. :) Men nu ska jag äta mina goda chokladmuffins som mormor lagt fram till mig, (man passar ju på att tjocka på sig när man är här) haha!
Puss!

oldpic, som jag hittade på mormors dator.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0