hemma hos världens bästa

Sitter i norrköping hos älskling. Har vart här sedan i fredags. Var med jakob på hans gym först då när jag kom, sen så gick vi på stan men jag hittade inte ett skit ;o jag som fått pengar och allt nu! varför?!?! Jag hade planerat att köpa värsta kläderna, men det finns inte ett skiit, varför? ahja, sen gick vi till jakob's kiosk och hjälpte hans pappa lite.. :) Sen jobbade vi någon timma, åt mat gjorde vi också! Det var riktigt efterlängtat (hade inte ätit frukost) Sen vid elva stängde vi. Och sen mötte vi upp jakobs kompisar så gick vi till mc och åt pommes. Sen efter det gick jag och jakob hem och kollade på tv. Jag somnade på en gång i soffan, sen vaknar jag av att älskling bar mig till sängen, han är en ängel! <3

Vaknde idag vid halv ett.. Sen åkte vi och köpte en dator till jakob (bortskämda unge) sen så har vi vart på stan och tagit en fika och bara myst. Sen senare på kvällen så var vi på internetcafet och hälsade på han kompisar och jag satt vid datorn lite, haha. Men nu har vi iaf kommit hem till jakob och nu vet jag inte riktigt vad som väntar. Hörde att jakob frågade sanna om hon hade någon bra film, så det kanske blir myskväll för våran del. Hoppas att ni alla mina vänner har det kul :) Men nu ska jag hjälpa jakob att skicka över saker från gamla datorn till nya. Uppdaterar sen!

Puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0