glömde en sak..

Glömde berätta en sak juu.. Fick min födelsedagspresent av älskling i helgen, eftersom vi inte kommer ses i helgen och sen så fyller jag ju. :) Så han ville ge mig det nu, jag fick tre parfymer av älskling!! Den nya lacoste, bruno banani och nya escada. Jag blev så himla glad. :) Han är bäst, tack ännu en gång hjärtat! Nu kommer jag lukta gott hela sommaren och tänka på älskling!

Har precis duschat nu också, grymt skönt. Och nu har jag smörjt in kroppen och faktiskt tagit lite av den nya parfymen bruno banani jag fick av jakob (a) Haha, bara för att det luktar gott. Och nu snart trooor jag faktiskt att jag ska ta och ta en kvälls/nattmacka. Får se hur jag gör!

Sofie har kommti till katrineholm, det märker man för nu fick jag ett sms där det stod: "vi har fått seven eleven i katrineholm wohoo :D" Haha, jag åkte tåg idag och inte fan såg jag att vi hade fått det? ;o Haha, im a little bit blind. Imorgon får jag träffa henne, wiiiie! Jag har saknat henne, skitungen <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0