fett läskigt

Grymt läskig sak hände nyss.. Jag fick ett sms av jakob där det stod: okej. Och då tänkte jag för mig själv "vadå okej?" jag hade inte ens smsat med honom innan.. Sen ringer han till min mobil
och frågar: Vad är det?
Jag helt chockad: Va?
Jakob: Ja, du skickade ju ett sms om att jag var tvungen att ringa
Jag: VA?! skämtar du med mig?
Jakob: Nej?
Jag: Jag har inte skrivit något sms :o Vad står det som jag "skickat"?
Jakob: Det står "Jakob ring mig fort, det är viktigt"
Jag: Eh?! Men jag har ju inte skickat något
Och för att vara riktigt säker på att jag inte skickat något jag glömt bort kollar jag på skickade medelanden, men inte fan finns det något sms till jakob där det står ring mig fort.. Fett läskigt om ni frågar mig.. Hur i helsike kunde det där hända?! Kan någon förklara det för mig?...

Kommentarer
Postat av: walderlo

någon kan ju ha skapat ett konto på nån gratis smssida med ditt nummer?

2009-05-06 @ 17:13:09
Postat av: johanna

justja! det tänkte jag inte på, men ändå helt sjukt ju :/

2009-05-06 @ 18:34:00
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0