.

Dålig uppdatering dom senaste två dagarna.. Jag vet det! Men jag vet faktiskt inte varför jag inte gjort det, inte haft någon ork till det bara helt enkelt. Mamma är förvånad över att jag inte börjar bli bättre, det borde man blivit efter en vecka's förkylning. Men inte jag, nejnej.. Jag hostar mer och värre än vad jag gjorde i början av veckan. Snart kommer väl halsonten också smygandes.. Mamma har någon konstig hostmedicin som det är morfin i. Som hon tycker jag ska ta, tjenaaaaa lite småttnerdrogad? Haha. Men om jag vill ha bort hostan, kanske det är det ända som hjälper?

Nu snart börjar iaf robinsson. Har aldrig sett det programmet faktiskt, för jag har jämt gjort något annat under den tiden det sänds. Men nu när jag är sjuk, kan jag ju lika gärna passa på och mysa ner mig i soffan med familjen och bara chilla. Lite tända ljus och grönsaker med dipp, det blev pricken över i:t eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0