...

Godmorgon gott folk :)
Sovit gott? Det hoppas jag. Det har iaf jag gjort, drömde en riktigt bra dröm som jag önskar skulle bli sann en vacker dag. Men jag säger inte vad för dröm, ni får gissa er till ;) Jahapp, ringde och väckte älskling förut. Lite smått elakt att ringa klockan elva och väcka honom, för han gick inte och la sig fören klockan tre i natt. Men, han blev inte så sur mer glad av att vakna av min röst sa han. Idag då? Ska jag plugga massor, för jag vill ha med mig en stor bunt imorgon till skolan där jag kan lämna in massa uppgifter! Det skulle vara grymt najs. Så idag blir det plugg till 100 % . Men nu ska jag ta på mig.

Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0