anonyma sötsaker

Nu har jag fått dom coooola anonyma kommenterarna till min sida, wohooo! Ni är efterlängtade kan jag säga ;) Jo, jag skrev ju ett inlägg innan valborgsbilderna att jag ville gå ner i vikt och att jag skulle göra det nu genom att ut och springa och äta varma koppen, garva åt mig.. Men jag vet att det funkar och jag blir mätt på det, that's it. Iaf, då fick jag en söt liten anonym kommentar;

Anonym:
bra! du behöver gå ner i vikt faktiskt

Smart tjej/kille.. Var det liksom inte det jag snackade om i inlägget att jag ville gå ner i vikt? Men sen måste dom påpeka det IGEN. För att jag ska veta säkert att jag behöver (?) Hmm.. Jag kan inte annat än garva åt er, seriöst. Men det mest mogna är ju faktiskt att ni vågar skriva erat namn ;) Fjantar! Allt för att försöka knäcka en annan människa, när ni i själva verket mår piss själva? Men mig knäcker ni inte.. Sorry :) Men fortsätt att kommentera och besök min blogg, får bara fler besökare & ett gott skratt om dagen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0