19 maj

Godmorgon allihopa. :)
Sovit skönt som sjutton inatt, och när jag kollade på mobilen så hade jakob ringt mig i natt och så kolla ja hur länge, i 40 min och jag kommer inte ens ihåg att han ringt (?) nu blir jag lite orolig.. Haha, vafan har jag sagt till honom? Det kommer bli intresant att höra från honom sen, haha. Men snart måste jag börja göra mig iordning. För jag lovade sofie att vara klar till tio. Sen får jag se om hon kommer hit eller om jag ska ner till stan, let's seee. :) Men nu ska jag äta frulle och sen ta på mig! Skriver när jag kommer hem från skolan

Ha en bra dag, Puss!

bara för att sofie hatar bilden, dampidampdamp.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snusk

2009-05-19 @ 12:32:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0