-

Att det aldrig kan ge sig.. Näsan rinner hela tiden, ögonen kliar och nu helt plötsligt har jag fått hosta också. Jävla pollen alltså, jag hoppas på en riktigt stor regnskur som spolar bort all pollen, för jag pallar inte mer snart. Så därför var jag hemma från skolan idag, får hoppas att jag kan gå imorgon. Bäst att sova med stängt fönster inatt va? haha.. Glömde stänga det igår kväll.. Kan kanske det bero på varför jag var hemma idag..

I helgen när jag var i norrköping så shoppade jag lite, fick med mig en söt rosa stickad kofta från gina och en rosa längre linne från cubus och ett par skiiitsnygga leggnings från gina som jag velat haft länge, Hittar inte kläderna på hemsidan.. Men tightsen ser ut som slitna jeans.. eller så kan man ju inte säga ;p det är hål iaf på hela benen. Skitsnygga enligt mig :) Menmen, nu ska jag kolla på lite kläder.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0