-

Godmorgon bloggen.
Natten har varit lite bättre än igår. Jag vaknade bara två gånger inatt och fick hostattack, ikväll kanske jag bara vaknar en gång (?) hope so! eller ja, helst vaknar jag inte någon gång.. Men ni fattar vinkeln kanske? Annars då? Vad händer i mitt liv idag? Jag ska bara stanna hemma (fortfarande) har ju inte blivit frisk än, och det vill jag vara innan jag går utanför dörren. Men jag har bestämmt mig att jag ska ha ett litet hemmaspa. Med masker i ansiktet, raka benen, måla naglarna och lite sånt smått och gått. :) Det ser jag framemot. Men jag ska nog nu faktiskt försöka äta något, har ju inte ätit frukost än!!

Puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0