-

Nu kära läsare, ska jag ta på mig och gå utanför ytterdörren på tre dagar!! helt sjukt :o jag ska nämligen åka ner till mormor och äta mat och efterrätt, mormor tyckte synd om mig för att jag är sjuk och hade gjort jätte goda och sega chokladmuffins, min favorit! Så där kommer jag spendera min torsdagkväll. :) Bara jag inte får panik när ja kommer utanför dörren för att jag känner frisk luft ;) haha. Nejdå, så ska vi inte vara nu. Men jag måste säga en sak, fan vad jag saknar tjejerna i skolan och alla andra brudar!!! fan jag har inte träffat dom på jättelänge nu juuu :( jag vill bli frisk!! Men nu måste jag skynda mig, mamma kommer snart och hämtar mig. :)

Kram änglar

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0