-

Nu har jag bestämt mig vad jag ska önska mig i födelsedagspresent (jag brukar få det jag önskar mig, vilket jag hoppas jag får iår också)

Addidaströja
Presentkort på Gina Tricot
Lösnaglar
Pengar till att fixa håret
Två olika parfymer (har inte valt vilka än, ska på stan iveckan och bestämma)
Presentkort på Hm
Pengar

Det är min önskelista för iår. :) Jag vet redan nu några saker säkert, men vad får ni se ;) Iaf, vad har jag gjort nu? Inte så mycket faktiskt. Lyssnar mest på musik och tar det lungt. Smsar lite med jakob.. :) Ska snart ta och gå och duscha, sköönt säger jag bara. Har typ hundra snorpapper bredvid mig, jag har snytit mig hela dagen idag. Så att min näsa är helt röd :( det gör ont som tusan. Men det är väl bara att stå ut antar jag. Dagens ros går iaf till vädret, det regna idag, yes! Vilket gör att pollen snart är borta?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0