-

Har precis ätit mat och kollat på tv med familjen. Och nu helt plötsligt blev min onsdagkväll planerad, sofie kommer in till stan och chillar gärnet med mig. :) Det ska bli najs! Sen får jag se vad vi hittar på.. Man vet aldrig vad som kan hända när det gäller oss två.. haha! Sitta och prata gamla minnen och bara ta det lungt kanske? Eller ja, vi får se.

Ja har kommit på en sak, fan vad många komplex jag har egentligen.. Helt sjukt :/
- min mage
- mina lår
- mina armar
- jag har för liten mun
- mina tänder


Ja usch.. Fan, en del kan man ändra på, andra saker inte.. Ahja, kanske dags att lära älska sig själv för den man är? Shit vad jag klagar hela tiden.. haha!

Som idag på idrotten, jag var inte med och fick då ut och gå med adam, elin och tommy. Dom gick upp iskogen, upp på ett berg, ÖVERALLT där jag typ inte ville gå. Jag kände mig som den där fina diva flickan, som klagade på allt. För det gjorde jag verkligen, jag klagade på precis allt! haha. Fan tillslut så tog jag av mig skorna, och mina fina vita tygskor var fulla med massa konstiga färger! Buhu säger jag bara. Johanna + skog = NEVER AGAIN!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0