-

Godmorgon :)
Vaknade för en liten stund sen och har precis gjort mig iordning. Men jakob ligger kvar i sängen, slöfock.. Men jag masserade honom nyss, får väll hoppas på att han vaknar till av det .. :) haha! Snart ska vi väl äta frukost kan jag anta. Sen så ska vi åka ner till kiosken och jobba, eftersom jakob var tvungen att göra det idag.. Menmen! Sen ska vi sola, nice! Sen får jag se vad vi hittar på till kvällen. Men gårdagen på kvällen var underbar! varför tänker jag inte säga, men jag kan säga att det var verkligen helt underbart och mysigt. Men nu ska jag gå ut till dom andra i köket.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

har du dött? du skulle ju höra av dig massa. men du svarar inte på mina sms juuuu :'( hör av dig försjutton!



+ uppdatera nu då.

2009-05-18 @ 16:30:29
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0