-

Kollar på eurovision semifinal. Och en del bidrag fattar jag inte ens vad dom gör där (?) helt sjukt.. Men en del är helt okej! Hoppas sverige går vidare, inte för att jag är så in to eurovision. Men det vore ju kul om sverige är med iaf ;) Imorgon blir det skolan för min del, får se hur det går. Jag kan inte vara hemma längre va fan, det orkar jag inte. Efter skolan ska jag träffa min efterlängtade frida <3 och matilda kanske? :) Får se. Annars så händer det inte så mycket här i lilla kholm. 

Jag har tänkt på en sak, det här med rykten.. Alla har ju något slags rykte bakom sig.. Det kan man ju räkna ut, men vad är det man har för rykte? Det skulle faktiskt vara kul och veta, vad folk säger bakom ens rygg. En sak har jag iaf hört om mig "blattelover" Haha, ja skrattar bara åt det ordet. Men annat, det måste ju finnas något mer? Tell me. Jag vill veta! Och det vill säkert ni också, Kholm är ju största skitsnackarstaden, så det kan ju inte vara mycket possitivt man har bakom sin rygg. Det ska bli så skönt sen efter sommaren att flytta från den här äckelhålan (om vi nu kan flytta) SÅ jävla underbart det skulle vara seriöst. Komma till en ny stad och starta om på nytt. Hatar småstäder, alla känner alla och alla "vet" allt om alla. Nej fy! en klockren mening om kholm;

katrineholm stad ;
de du inte vet om dig själv, vet alla andra! Skitsnack går runt & runt för att man själv e avundsjuk. Man ska försöka sänka sitt motstånd med & leka tuff, när man i själva verket bara är en bluff ;). Skaffa er ett liv säger ja bara!
den passar grymt bra in, om ni frågar mig..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0