-

Idag har hostan minskat litegrann.. Men den finns fortfarande! Så idag har jag mest tagit det lungt, men jag har också faktiskt möblerat om lite på mitt rum, inte mycket men lite. Det var behövligt. Jag tycket mitt rum såg så tråkigt ut, så jag gjorde en liten förändring. Och nu har jag nyss kollat klart på jalla jalla. En favorit i repris! Jag kan inte sluta älska filmen, jag tänker på jakob när jag ser filmen. För det filmen var en av dom första vi såg tillsammans, och jag kom ihåg att han satt och översatte åt mig när dom snackade arabiska, han var så söt! :) haha.

Och nu får jag skäll av min lillebror, han står och skriker åt mig att jag tagit hans 15kr! Vad ska jag med 15kr till? jävla snorunge! Han kanske ska lägga pengar på ett ställe där han kommer ihåg vart han lägger dom, men såklart när jag nu vart hemma hela dagen tar han för givet att jag  tagit hans pengar, suck.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0