-

Jahapp, vad händer då gott folk? själv gör jag inte ett skit faktiskt. Kollar runt lite på bloggar och annat skit. Är sjukt sugen på att gå ut och springa, men inte fan går det med den här förkylningen.. Imorgon ska jag gå till ica och köpa "varma koppen" ska leva på den nu i några veckor, sen ut och springa massa.. Bra va? haha.. Är man desperat att gå ner i vikt så är man, och ni som säger att det inte funkar så.. Jo det gör det! det vet jag, För jag känner en person som gjort det. Och visst funkade det på henne, och då ska det banne mig funka på mig också! Inga mer cheesburgare, det lär bli svårt.. HAHA! Men jag ska hålla ut..

Nu ska jag hjälpa mamma att ta disken, sen plugga lite mattematik. Och så lägger jag upp en ny skön låt som sean kingston gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra! du behöver gå ner i vikt faktist

2009-05-04 @ 19:57:03
Postat av: Anonym

bra! du behöver gå ner i vikt faktiskt

2009-05-04 @ 19:58:51
Postat av: sofie bredell

du är ju seriöst dum i huvudet johanna. kunde inte sluta skratta när det stod att du ska leva på varma koppen! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. jo good luck baby! :D

2009-05-04 @ 20:42:08
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: johanna

svar till sofie: käften duuuu. jag vet ju att det funkar ;)



Svart till töntig anonym: Jag vet, varför tror du jag ska gå ner i vikt? Jävla nolla.. haha! men du är mogen nog att skriva vem du är? herre gud...

2009-05-04 @ 21:04:11
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/
Postat av: sofie bredell

HAHA, varma koppen nyttigt? dream on biatch. du kommer inte ens ha kraft att orka dig upp ur sängen! :D

2009-05-04 @ 22:46:18
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: johanna

till sofie: Det är nyttigt, för det är ju knappt några kalorier i det. Och jag blir mätt på det? så varför klagar du? :P hahaha. jodå, om jag pallade ta mig upp ur sängen när jag var sjuk och inte åt mat ALLS på en vecka ,så ska jag nog klara det här ska du se! ;) tönt!

2009-05-05 @ 11:53:53
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0