-

Hej bloggen :)
Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Men nu blir det av, haha. Jag har vart hemma idag och igår, igår för att jag hade ont i huvudet. och idag för att min mage gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.  Så det så sofie! (;

Ifredags åkte jag till jakob och var där hela helgen. Ilördags firade vi ett år :) så då var det mys på listan, god mat och massa kärlek! sen så var vi på stan och shoppade lite, jag tittade tyvärr bara en tröja. En ljusgul från gina, lite oversize. :) Sen söndag åkte jag hem, men jag hade iaf en toppen helg! Tack älskling <3

Helgen innan det var det fest som stod på listan hela helgen. Fredagen var det party hos lina, det var sjukt kul :) skulle egentligen bara vara tjejer där, men tillsist kom det killar (oväntat). Sen lördagen styrde Frida upp det :) det var också najs. Måde dels inte lika bra på lördagen, parta inte två dagar irad, det är mitt råd.. haha. Sen söndagen var det chill!

Men nu måste jag sluta, för snart kommer mammi hem med kinamat, love it. Slänger in en bilden från förra helgen.

Puss ♥

fia, frida, johanni, elin.
Foto: matildaaaao <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0