världens bästa lillebror

Tog med lillebrorsan ut på moppen, han har tjatat nu länge om att han vill köra. Så vi åkte först upp till willys och köpte lite choklad, sen så åkte vi till ett ställe och han fick köra. Och man såg i hans ögon hur kul han tyckte det var!! Och det var så himla kul att se, för min lillebror är inte ute så ofta. Han gillar mer att sitta inne och spela tvspel och jag vet inte allt vad det är. Därför var det så kul att se honom såhär glad! Han var som en treåring på julafton :) Han gasa på som sjutton kan jag säga, knappt jag vågar åka sådär, haha. Sen så när han åkte förbi mig så log han och gjorde "rock-tecknet" eller hur ska man säga? Ah, ni kanske fattar iaf. Den här lilla svängen med min lillebror gjorde min dag! Och om jag tänker efter, så har jag faktiskt världens bästa lillebror!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0