Torsdagskväll

Kom hem för ett tag sedan, har vart hemma hos madicken med matilda och sofia. Och jag vettefan var det var för fel på fia, hahaha. Hon garva 24/7. Man behövde inte säga något, hon skratta iaf. Jäkla sköning alltså. Sen så drog hon och då fick jag & matilda hälsa på lilla vovven, så jäkla söööööt! jag kunde inte slita ögonen ifrån den. Förlåt madicken om jag inte var så social med dig (aa) haha! Men så underbar hund!! ge mig, haha. Sen nu är jag hemma och ska snart duscha, sen så lägga mig faktiskt. Är jäkligt trött! Vilket jag hela tiden tycker jag ;o Men det ska det bli ändring på nu. För i övermorgon börjar sommarlovet!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0