Torsdagseftermiddag

Den här dagen har vart ganska häktig om jag får säga det själv. Var ingen skola idag (eller ja, det var skola men frilufsdag) Och jag tror dessvärre att det inte var så många där. Iaf, jag vaknade runt halv elva tiden. Tog det ganska lungt, åt lite frukost oså. Sen runt tjugo i ett promenerade jag ner på stan och mötte upp sofie. Vi skulle nämligen kolla på lite saker. Det var helt okej, och vädret blev bara varmare och varmare hela tiden!! Sånt här väder vill jag ha på lördag! Inget jäkla regn, då blir jag sur. Iaf, sen så var vi på linden och city och lämnade tillbaka lite böcker och sånt som vi glömt. Sen gick jag hem och nu ska jag hjälpa mamma och städa. Sen ska jag iväg och träffa matilda :) Det jag fick med mig hem idag var: Lösnaglar storpack, ett jättefint guldarmband som jag ska ha till klänningen på lördag, en rosa väska från åhlens (också till skolavslutingen) rea 30 ;- och sen så köpte jag eller ja rättare sagt bytte jag ut ett halsband jag fått när jag fyllde år på topaz till en ny fris & company väska. Jag blev supernöjd!! Och allt jag köpte var nästan på rea, det gillar jag!

Men nu måste jag skynda mig!
Puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0