suck

Var inne och kollade på alla fina kommentarer som therese har fått.. Usch, tårarna kommer fram när man sitter där och läser.. Kan inte fatta att folk kan göra sånt här? Usch, och dom som gjorde det var 16 (?) vet dom ens vad döda är eller? Åh, ett skott i huvudet på dom alltså. Sen såg jag en kommentar som gjorde mig så jävla arg.. Hur har folk mage till att kommentera sånt här?

Postat av: Therese

Hej, jag vill tacka för er uppmärksamhet men måste bara säga att jag förtjänade det här, Tim tog mig i tvåan, det är en synd, nu befinner jag mig i helvetet.

Så var inte ledsna, var glada för att ni slipper mig istället. =)

Therese, i will never rest in peace, det här är verkligheten.

Detta ska föreställa therese själv som har kommenterat, den idioten som har skrivit det här mår fan inte riktigt bra, om man vore smart så skulle man ta ipadressen ifrån där personen skrivit detta och dunka lite vett i huvudet på den.. Åh, så jävla arg jag blir! Man slutar fan aldrig förvånas, det finns fan människor till allt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0