soffan

Nu har jag precis duschat och smörjt in kroppen, mycket skönt. Sofie klagar på att jag duschar för mycket, haha. Men jag kan inte gå och lägga mig utan att ha duschat.. Det bara är så ;p Iaf, pratade med den pajjasen i telefon förut och jag måste säga att hon är lite rolig när det gäller att lägga på, det är bra om man ens hinner säga hejdå till henne.. Fan va fort det går typ såhär är det
Jag - Ah, men då hörs vi imorgon då.
Sofie - ah *klick*

HAHAHA, seriöst. Jag överdriver inte, hon är SÄMST på att säga hejdå! men you know what? i love her anyway.

fjortis hej&hå :*

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

hahaha! vet du hur mycket jag skrattade när jag la på? :D jag bara juste jag glömde säga hejdå! tänkte nästan ringa upp bara för att säga det :P haha

2009-06-10 @ 09:33:20
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0