@ school

Sitter i smedjan och jobbar på en filmanalys. Ska skriva om favoriten Titanic, i love that movie. Blev grymt sugen på att se den nu när jag sitter och skriver om den. Sofie de puckot skulle skicka sin filmanalys så jag kunde få lite tips och så. Men idioten har skickat någon framsida till ett arbete (?) tack mongo! Det blev mycket till hjälp.. Men jag försöker så gott jag kan, sen så har jag ju faktiskt svenska efter den här timmen i smedjan, så då kan jag ju faktiskt ta hjälp av min lärare. Så jag funderar på att skriva rent mitt referat. För att det ska jag lämna in idag eller imorgon (?) jag hoppas jag kan lämna in den idag.

Senare idag ska jag träffa matilda, det gillar vi! Först ska vi fixa ännu mera musik, sen så ska vi åka till vingåker och hämta min snygga moped! haha, se upp på vägen för här kommer vi, hahahaha. Det kommer bli kul, fast jag känner nu att när man är ute att vi lär behöva ha på oss mycket kläder... Sen så ska jag inte göra så mycket mer. Sen sitter jag fortfarande och håller tummarna på att det blir fint väder på lördag. Men det sägs ju att det ska bli finare väder till helgen, vilket jag verkligen hoppas på! Men nu måste jag fortsätta arbeta.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

HAHAHAHAHAHAHAHAH, skickade jag fel? :D

2009-06-04 @ 09:12:29
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0