Bästa jakob

Var och kollade på niornas bal förut, alla var jättefina! Och vilka fina klänningar alla hade!! Och pojkarna var riktigt stiliga må jag säga, haha. Var där med Lovisa och Vinterjackan Sofie ;) haha! Men nu har jag iaf kommit hem. Och jag la nyss på med jakob, jag skrämde han lite i telefon.. Haha! Jag skickade först ett sms; vad gör du? Men han svarade inte.. Och bara för att han inte svarade så tänkte jag jävlas lite med han.. Så jag skrev ett sms; jag måste prata med dig :/  Efter ca. 10 minuter ringer han och frågar vad det var jag ville prata om..

Jag: Jo, alltså.. Jag vill göra slut!
Jakob: jaja.. va rolig du är (?)
Jag: Nej, alltså jag är seriös jakob.. Det här funkar inte..
Jakob: Du skojar väl?
Jag: Nej, sluta säg att jag skojar.. Det blir bara jobbigare för mig. Tycker bara det är jobbigt att säga det här..
Jakob: Men...
Jag: Ah, jag vet.. Jag visste inte riktigt hur jag skulle säga det, Men.. ah!
Jakob: okej... (jag hööörde hur ledsen han bleev, haha)
Jag: Ja.. Men vi hörs säkert någon dag..
Jakob: Ja, men varför ska du göra slut? :( Gör det inte..
Jag: Jo, det här funkar inte.
Jakob: Okej.. ( Nu hörde jag nästan att klumpen i halsen satte sig på honom, så då kunde jag inte längre)
Jag: JAG SKOJA ÄLSKLING!
Jakob: FAN vad jag hatar dig, fan jag fick hjärtinfarkt av det där.. Fan va dum du är!
Jag: hahahaha, sötnooos.
Jakob: Fan, hela min mage blev konstigt :( DUMMER!

HAHAHAHAHAHAHAHA, alltså så söt han är!! Där fick han för att inte svara när jag smsar! ;) hahah! älskliiing <3 Skulle aldrig falla mig in att lämna honom, im in love with that guy :)

Johanna hjärta Jakob föralltid!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0