-

Hej bloggen :)
Tisdag och värsta vädret på länge alltså, hela helgen har vart klockren nästan så att man inte kunde vara ute isolen ibland och igår var det också klockrent! Men idag?! fyfan säger jag bara trååååkväder. + Att det var en helt ovärd skoldag idag, vi hade typ inga lektioner eller ja, vi hade dom men vi gjorde inget på dom (?) helt ovärd skoldag, känns som om det kommer bli så dom kommande dagarna.. Fatta, det är bara 11 dagar kvar!! sen slutar vi! Så sjukt skönt!! Sen blir det förhoppningsvis norrköping, damn vad jag längtar! Sofie också, ellerhur? ;)

Efter skolan idag så drog jag och sofie ner på stan för att försöka hitta något att ha på oss på skolavslutningen.. Och vi båda hittade snygga klänningar, min är typ korallfärgad kanske man kan säga? skitfin iaf, blev supernöjd! Kommer bli riktigt snygtt och hett i sommar när man är riktigt brun ;) Sofie hittade en skitsöt klänning med blommor på, love it! Så det var ju bra att vi hittade det, trodde ju aldrig att man kunde hitta något här i lilla katrineholm, men så fel man kan ha! ;)

Imorgon om det är fint väder, så ska jag åka till vingåker och hämta min moped, den har typ vart trasig i ett år.. Men nu äntligen är den lagad ;o det ni! Nog för att det är lite pinsamt att åka moped, men fan så kul det är!! haha, jag kan inte låta bli. Men jag ska sälja den så småning om, men jag sa till mamma att jag var tvungen att få åka lite först, haha.

Sen så är min helg planerad :) Fredagen kommer jag nog faktiskt bara ta det lungt, Lördagen på dagen blir det marknaden med sofie och två andra brudar kanske? sen på kvällen är det party hos mig! Fan så kul vi ska haaaa!! Har fått låna värsta högtalarna & förstärkare och stereo av min granne, damn vilket ljud vi kommer få! Vi ska grilla och jag hoppas inte det blir regn, för vi ska vara ute hela kvällen som planerat! längtar som sjutton :) sen på söndag ska jag bara slöa :) Härlig helg, eller vad säger ni?
Men nu ska jag ta och göra något annat!
Puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0