-

Nu har jag kommit hem från en övernattningsnatt i vingåker hos lovisa fisa. Vi var först 9 tjejer som grillade maschmallos och åt jordgubbar. Sen åkte några hem, så det var bara jag, sofie, kajsa och lovisa kvar. Alla förutom sofie dansade så att svettan rann om oss. Så vi fick för oss att vi skulle gå ut i samhället och "busa" lite. men PRECIS när vi gick ut, så började det spöregna. Och det blev bara värre och värre. Vi vart totalt GENOMSURA! vi hittade en kundvagn också, som vi åkte. Men sen så sa jag och skojade och sa att jag skulle springa i underkläder genom vingåker (jag menar, hur många är ute mitt i natten i vingåker?) men dom trodde inte jag vågade, men jag tog av mig till spetstrosor och bh och sprang raksträckan i vingåker, HAHA. Vi hade inte sett en bil på hela kvällen och precis när jag börjat springa kom det en bil. Och vi allihopa sprang och gömde oss bakom en buske. Men jag fick stå längst ut med rumpan bar.. Haha, gud vilken trevlig och blöt kväll! Tack brudar, det här måste vi göras om!

Men vi ses ju redan på lördag ;) då kör vi!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

om vi gör!

2009-07-09 @ 17:25:47
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0