utanjakkoingenjohanni

Var inne på min lunar (haha) och läste gamla inlägg som jag skrivit i bloggen man hade på lunar och hittade något jag skrivit efter att ha vart tsm med jakob i 5månader, read it!

"det finns en saga som är lika vacker och underbar som en dag!
den sagan började för nästan exat ett år sedan, då jag fick kontakt med världens bästa kille, jakob. eller ja, då visste jag inte att han var världens bästa! men jag märkte på en gång när vi började prata med varandra att den här killen inte var som alla andra, det kändes så speciellt med han. jag trodde han bara skulle bli en i mängden, men han blev inte det. han blev något alldeles speciellt, den bästa killen i mitt liv. nu har det gått snart 5 måndader sen vi blev en och samma person, och mer ska det bli! jag klarar mig inte utan han, han gör mig knäsvag med sitt charmiga leende, jag får fjärilar i magen när jag hör hans röst! i'm in love. <3 i världens bästa kille. jag kommer aldrig släppa taget om dig, du är min. alla varma kramar som jag får, all kärlek han ger mig! det är sjuukt. många tjejer drömmer om såna killar som han, och tänk att en av dom drömmarna är min. när jag hör hans namn slår mitt hjärta ett extra slag. jag är kär, på riktigt!

jag älskar dig jakob yacoub!
johanni&jakko, det är så det ska vara, alltid.
7/3-08 det är vårat datum hjärtat.

/ din habibi johannii. <3
"

Jag kommer ihåg när jag skrev det. Jag lyssnade på massa "kärlekslåtar" och bara lät mina ord komma på papper. Jag skrev verkligen bara av mig, det var precis sådär jag kände (och känner än idag) :)
Jag är verkligen kär i världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0