Tisdag

Jahapp, dagen började med att mina högtalare till datorn gick sönder. Knappen där man stänger av och på ljudet gick sönder. Så jag får inte på dom. Så jag fick åka upp till Ö&B och köpa nya, några skithögtalare för trehundra.. Men det är iaf något tills jag hittar något annat. För vafan är en dator utan ljud (?) och jag som lyssnar på musik hela tiden.. Nej, det skulle aldrig funka.

Fick ett sms av sofie förut och hon frågade om jag ville med till smultronstället! Men jag kan ju inte åka :((( För jag har ju ögonfluss. Så jäkla irriterande, för det skulle ju vara sjuktkul att åka dit.. Menmen, vi får göra det en annan gång. Ellerhur sofie? Så dagen kommer väl se ut som igår, chillin' at home. Jag uppdaterar senare!

Puss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0