städnings tajm

Godmorgon bloggen!
Blev inget skrivet igår, för igår orkade jag verkligen inte bara. Jag låg bara hela dagen i sängen och glodde på the hills och the city. Jag orkade inte röra mig, haha. Men sen drog jag på mig mjukiskläderna och drog ut och träffade matilda en lite sväng. Snackade lite skit som vanligt. Sen gick jag hem och satte mig vid tv'n med mamma och magnus och kollade på filmen "irene huss" den var faktiskt jäkligt bra! Sen gick jag och la mig vid typ ett. Och efter ca 40 min ringer jakob mig!! Åh, jag blir så himla glad när han ringer mig. Jag blir alldeles varm i kroppen! Min underbara <3 jag räknar ner, nu är det bara 3 veckor och 2dagar kvar.. Sen är du hemma igen!! Han har skickat en låt till mig som var till mig sa han. Och den låten kan jag inte sluta lyssna på. Men jag står ut, det ska jag göra! Även fast min andra halva är bortrest..

Men nu måste jag sätta igång. Ska städa rummet, ta disken och damsuga åt mamma hade jag tänkt (damsuger gör jag om jag orkar) haha! Menmen, så nu sätter jag på musiken på högsta volym och städar gärnet! (y)

i miss u bestis :* men call me tonight! <3

Kommentarer
Postat av: sb

jag saknar dig med bejb!

2009-07-06 @ 13:52:35
Postat av: Emma Palm

Det är så mysigt med bästisar!

man vet alltid vart man har dem!!



Kram

Emma

2009-07-06 @ 22:55:56
URL: http://www.emmapalm.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0