prom night

Fick lite sällskap av matilda förut. Vi kollade på film, letade musik och snackade skit! (som tjejer brukar göra) Det var riktigt najs. Men nu har hon åkt hem, hon fick skjuss den jäveln, men det är klart i det här vädret vill man inte gå ;) Men vi satt iaf och kollade på prom night, Grymt bra film om ni frågar mig. Det var jakob som tipsade mig om den. Han sa att jag skulle gilla den, och tänka sig det gjorde jag också! Nu kanske det är 4 gången jag kollar på den. På tal om jakob, så visade han sig i webb nyss. Min älskling!! Gud vad jag saknar honom och gud vad jag tjatar om det.. Men... ah, så är det att vara kär! :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0