@ örebro-o-o

Godmorgon bloggfan!
Har precis vart nere i örebro med mormor, vi var och handlade lite mat. Ska snart gå ner till sjön faktiskt och ta mig ett dopp. Eftersom sjön här är så liten, så är den skapligt varm kan jag lova er. Och det gillar jag starkt! Kvällen igår bestod av enbart chill. Jag gjorde inte ett skit, var ute och gick med elton & fanny på en och samma gång (båda är hundar) Elton är ganska liten & en cockerspaniel och fanny är vit & dubbelt så stor. Så verkligen ut som black and white! Det var lite skojj att gå ut med dom samtidigt. Och jag klarade faktiskt att gå med dom i en och samma hand. Det ni ;) Men jag träffade några pojkar på vägen, som blev lite förvånade att jag klarade det.. Haha! Nu ska jag hjälpa till med maten. Ni vet, nu ska jag redan äta middag.. För jag åt frukost vid 9.. Ja, så är det att vara med mormor & morfar. Haha! Men jag kommer nog vara lite dålig med uppdateringen eftersom jag ist är ute. Men jag försöker när jag har tid!

Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hihi, jag kommer ihåg fanny! tror jag (a) om det är samma hund vi gick ut med ? :D

2009-07-23 @ 15:35:46
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0