min njakop

Föresten, jag lovade ju att jag skulle berätta om jakob. Ja, som ni kanske läste så var han på sjukhuset imorse.. Han undersöktes och dom såg att han hade fått ett slags virus i sig. Så han fick starka tabletter som han ska ta 4 gånger om dagen (?) Dom fick aldrig något namn på "viruset" han har. Men jag skulle kunna tänka mig att det är körtelfeber. För dom hade kollat i halsen på honom och sagt att hans "körtlar" under tungan eller vad sjutton det var var svullna. Och jag mådde precis likadant när jag hade körtelfeber som han gör nu. Fast han har dock lite minde smärta. Men jag lider verkligen med han min älskling, jag vet precis hur det känns! Fyfan.. Jag hoppas han blir frisk fortare än vad jag blev. Eftersom det vart så dyrt att smsa & ringa så har vi inte haft så jätte mycket kontakt, så jag vet ju inte allt detlajerat. Men det viktigaste i alla fall. Han har skrivit massa gulliga sms som jag kan ligga och kolla på mitt i natten om jag saknar honom. Men jag fick ett litet roligt sms förut/nys av honom, det stod "Fan, det är verkligen synd om mig :/" man brukar ju säga att när killar är sjuka så är det ju jätte synd om dom, dom tycker synd om sig själva bara för en liten förkylning.. Ja, ni har säkert hört alla historier om att det inte ska vara synd om dom, för vi föder barn & bla bla bla.. jag vet inte allt vad som står i den dikten. Men den här gången jakob, så är det helt okej att tycka synd om sig själv.. för jag förstår han! Usch, min älskling :(( bli frisk nu & kom hem till sverige, så jag kan krama dig! <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0