kände mig tvungen

Utmanad!
Om du inte svarar kommer han att dö.

DIN ÄLSKLING:

Heter: Jakob Yacoub
Ålder: 18
Bor: Norrköping
Ser ut: Han är perfekt i mina ögon
När du tänker på han så tänker du: Min jakob
När du ser han tänker du: Pirret jag får i magen

JA/NEJ
Du brukar sitta och titta på bilder på honom: Ja
Du brukar sitta och läsa hans sms: Ja
Du brukar sitta och drömma dig bort om eran framtid: Ja
Du brukar gråta över honom: Ja
Du träffar honom ofta: Ja, så ofta vi kan.
Du saknar honom ofta: Ja :(

HAR DU NÅGON GÅNG:
Kramat honom?: Ja
Kysst honom?: Ja
Haft sex med honom?: Ja
Bråkat med honom?: Ja, det kan man väl säga. Men vad är ett förhållande utan bråk?
Slagit honom?: Om han förtjänat det, ja (a)
Velat honom någonting ont?: Nej? :o
Skällt på honom?: Ja
Sagt att du älskar honom?: Om jag har, <3

HAR HAN:
Sagt att han älskar dig?: Ja
Slagit dig?: Nej
Sagt att han saknar dig?: Ja
Pratat med dig nyss?: Ja
Bilddagboken?: Ja, det har han "jyjakko10"


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0