en vanlig måndag i juli

Hejsan bloggen.
Måndag idag och jag har faktiskt hunnit med en del. Jag vaknade kolckan elva imorse, gick upp och duschade av kroppen och gjorde mig iordning. Sen gick jag ner till mormor&morfar, och gick ut på en lång promenad med elton. Sen efter det har jag vart på stan med mormor och mamma. Jag fick en supersnygg jeansskjorta av mamma. Ni vet en sådan jag har visat tidigare i bloggen? Supersnygga!! Jag bara älskar dom. Den var på rea 200 ;- ingenting vafan. Så jag är supernöjd verkligen!! :) Och nu måste jag städa rummet, sen lite senare ska jag träffa mattsow. Sen får jag se vad som händer! Uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: sofiebredelll

vem är mattsow? :p

2009-07-20 @ 19:20:05
URL: http://sofieebedell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0