en dag i norrköping

Hej bloggen!
Kom precis hem från norrköping. Det har vart en riktigt trevlig dag med mamma & hennes kompis mia, mycket skratt har det blivit kan jag säga (tro det eller ej, men sin mamma kan man ha riktigt kul!!) Vi kollade runt i alla möjliga affärer. Först var vi på maxi som dom byggt ut, men jag tyckte faktiskt inte att det var något speciellt.. Sen drog vi ner på stan och kollade lite där. Jag köpte bara en tröja, men jag älskar den tröjan. Köpte den från gina tricot, ooovanligt att jag köper något därifrån! ;) haha. Såhär ser tröjjan ut;


LOVE THE COLOUR!!!! <3 den är sjukt snygg till mina nya mörka stentvättade jeansleggnings ;) Den ser inte så snygg ut på bilden ser jag nu.. Men det är riktigt snygg iverkligheten. Såg att typ alla fjoritsar hade såna tröjor och köpte såna. Så det här kanske blir den nya "randiga" tröjan. Ni vet den randiga i alla möjliga färger från gina tricot som alla har? Det här kanske är nya tröjan. haha! Men nu ska jag städa mitt rum och äta något.

Puss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0