bloggtork

Hej hopp! :*
jag är sääämst på att blogga fan. Har insett det nu! Men jag ska försöka ändra på det! Sitter i handuk nu och har precis duschat, fett skönt. Jag älskar verkligen att duscha, kan stå i timmar! :o haha! Nu dunkar jag musik och så ska jag installera min webcam (yy) Har hittat skivan till den, så nu jävlar. Igår var det stockholm som stod på listan med världens bästa brudar - matilda & sofie! Det var en najs dag med massa flum. Vi såg gaybloggarn amiiir :o :o jag nuddade han, jag stod precis framför honom i rulltrappan på hm + att matilda gick fram och frågade efter en tändare av han!! :o det nii! Haha, det var nog det roligaste som hände. Jag inhandlade inte alls mycket, åkte egentligen bara upp för att ha något att göra och för att det var gratis tågresa (aa) jag köpte; nytt löshår & en tröja från ONLY. :) Sen åt vi på världens godaste kina "buffe" resturang. Fan vad jag åååt, haha.. Gott som sjutton var det!!  Det fanns suchi (stavning?!) där, men jag vågade inte smaka (a) sen så drog vi hem med sju tåget. Sen snabbade jag och matilda oss och tog på oss mjukisar, sen stack vi och dansade med elin & sara på DuD (y) sen efter att vi dansat, så stack vi och åt mc... HAHA, onödig träning/dans. Sen stack vi hem & sov skönt som sjutton.

Och nu har jag som sagt precis duschat och innan det städade jag rummet! äntligen städat och fint. Men nu ska jag smörja mig, sen så ska jag fixa med camen & sen ska jag träffa världens bästa mattsow! <3




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0