bloggfan

Jag fastnade här hela kvällen ist för att kolla på film. Vet ni varför?
Jo, för att jag försöker fixa min header.. Det är en grejj som jag försöker fixa med den, men det funkar inte. Det gör verkligen inte det. Och jag tror jag har hållt på nu i typ två timmar med det?! Jag skojar inte, och jag ger mig ju inte heller. Men jag får ta hjälp av någon ist. För nu tänker jag inte bry mig mer om den här dumma bloggen. Sofie får faktiskt lov och hjälpa mig. För hon kan sånt här med bloggar.

Ahja, annars mår jag toppen faktiskt! Det kan man inte tro efter gårdagen.. Det blev lite galet, jag vet inte om jag berättade vad jag gjorde igår ;o Det var ju fest hos lovisa fisa i vingåker. Så på dagen så var jag & sofie först och shoppade i örebro. Och jag hittade faktiskt lite smått gått, ett par jeans, en tröja, ett par skor och brunkräm :) jag är nöjd med dagen. Sen blev stress hem och görsa oss iordning hos sofie. Sen fick vi skjuss hem till lovisa. Kvällen blev klockren, det var riktigt kul faktiskt! Det var lite stelt i början, men i slutet så stod alla i vardagsrummet och dansade. Det var riktigt kul! Men däremot slog det till i mitt huvud lite fort.. Menmen, sånt kan hända ibland. Men jag hade riktigt kul faktiskt, allt tack vare mina kära vänner!! :) Sen vid ett/två (?) så tog jag & sofie en riktigt lång promenad hem till henne. Och där hemma hoss henne, gjorde vi makaroner och korv (riktigt gott var det) sen somna vi nästan på en gång.

Har pratat lite med jakob på msn.. Och jag kan ju inte sakna någon mer än vad jag saknar honom.. Jag fick ett jätte gulligt sms av honom igår på festen, och jag kunde inte hålla tårarna inne.. Men vad det stod får ni inte veta! :) Det är så jobbigt att vara ifrån honom, usch.. Men idag kom han in på msn, och skickade massa låtar som var till mig sa han. Så dom låtarna ligger i min spelningslista och spelas om & om & om igen..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0