ånnaboda

förlåt, dålig uppdatering. Men jag sitter nu i örebro uppe i ånnaboda! Ska vara här tills på söndag. Lite lugn och ro. Bada lite och ut och gå med elton runt sjön. Riktigt skönt faktiskt att slappna av. Innan jag åkte iväg, så stannade jag i viala och bytte adidas tröja med sofie. Hon hade köpt en likadan svart/guld adidas tröja. Men köpt fel storlek, hon ville ha en större och ja en mindre. Så det passade ju perfekt och byta med varandra bara! Så nu har jag en ny adidas tröja. Haha! Nej, men nu ska jag inte sitta vid datorn när jag är bortrest och det är så fint väder ute. Jag ska nog faktiskt ut och gå med elton runt sjön, passa på att bada lite ska jag nog fasiken också göra. Har ju fixat mig ett litet extra sommarjobb. Ska ut och gå med elton varje dag. Så kommer jag tjäna en 100dring varje vecka. Inte så pjåkigt faktiskt tycker jag, men jag kan nog få mormor att höjja priset ;) Men, jag klagar inte. Jag får motion och pengar på en och samma gång. Great! Men nu ska jag kila, uppdaterar sen.

Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0