<3

Nu har jag kollat klart på filmen, den var bra. Fast läskig, ni tycker säkert inte den är speciellt läskig om ni ser den, men jag blir rädd för precis allllllllllting. Jag fattar inte, jakob brukar säga att jag ska tänka att allt bara är på film, men tror det funkar eller ?! nej, det gör det verkligen inte. Jag vill se mer bra filmer, har ni något bra tips på filmer? :) send me an kommentar isf! För i det här vädret, kan man ju inte göra så mycket annat än kolla på film? Myskväll med baby skulle inte vara fel.. Men han är ju inte hemma, KOM HEM :( vi satt och pratade igår kväll/natt om killar och så fråga dom lite om jakob, åh fan vad jag började sakna han! Nej, nu får du fan komma hem! annars kommer jag ner och hämtar dig!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0