2 Juli

im so sorry för den kassa uppdateringen. Men vafan, sommarlovet har ju börjat och då ska man ju inte sitta inne och hecka vid datorn? Jag kan inte annat än älska det här sommarlovet, vafan allt känns bra! Allt är så himla roligt. Under dom här två/tre veckornas tid utan bloggen har jag:

Stekt och badat i djulö med brudarna, nästan varje dag.
Festat
Vart med älskling
Shoppat
Haft grillkvällar med brudarna

Och tänka sig, allt det där är precis min smak, :* Men till en lite sorligare sak nu då.. Just nu håller på min älskling och hans familj på att åka utomlands.. Det är bara 30km kvar tills dom lämnar sverige. Och jag sitter klistrad med telefonen bredvid mig. För han ringer mig imellan åt hela tiden. Och nu är det bara ett samtal kvar, sen lämnar han sverige. FAN rent ut sagt vad jag kommer sakna honom. Och det är ju inte en kort tid han ska vara borta heller, hen hel jävla fucking månad :/ Helt seriöst, så vet jag inte hur jag ska klara mig. Han är fan min andra halva.. Men som tur är, kan vi faktiskt ringa till varandra och smsa. Men det är ju inte jätte billigt, men det skiter jag i! Jag ska MINST prata med han varannan dag. Men vi har gjort en deal. Varje "hel" timme ska jag kolla msn, om han är inne. Så vi kan snacka där också. Men ändo, en hel månad utan jakobs gulliga skratt och leende och utan hans varma kramar och han passonerade kyssar.. Åh, jag längtar redan tills han kommer hem! my bby <3

Men nu ska jag kolla på lite kläder på nelly och försöka att inte börja gråta.. Men jag får ju tänka så som han har sagt till mig "det är lungt johanna, jag kommer komma hem.. hem till dig <3" Och det är så jag kommer tänka från och med nu..

J O H A N N I  <3  J A K K O

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0