- örebro next

Godmorgon!
Första dagen på sommarlovet som jag är uppe såhär tidigt.. ;o hah! Men det är endast för att vi ska till örebro och shoppa idag. Och vi måste komma iväg tidigt, för att jag & sofie sen ska hinna hem och göra oss iordning och sen dra på fest. Det kommer bli en stressig dag, men jag står ut! Ska försöka hitta något fint till kvällen tänkte jag idag. Igår så var jag & sofie ute och tog en massssssa kort, det var skit-kul faktiskt!! Men jag vill inte visa några än, det får ni vänta med tills jag kommer hem imorgon ;) då kommer jag bomba bilder i min blogg. Men jag kan ge er ett spakprov.. Men nu måste jag göra mig iordning och packa allt tills ikväll.

Puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0