- angry

JAG BLIR GALEN!
hur fan kan man som person ändra på sig, för att det kommer andra personer in i sitt liv? bli helt annorlunda bara för det. Jag känner inte igen dig längre. Jag kokar inombords, jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag berätta hur jag känner, eller ska jag hålla allt inom mig (?) även fast du inte alltid är den snällaste mot mig, vill jag inte sjunka till din nivå och förstöra.. Jag vill inte göra det, jag vill att du ska vara lycklig. Men hur mycket mer ska man behöva ta för att allt ska bli bra? Nej, nu får det fan bli ändring på det här! Jag försöker & försöker, men det känns som om jag inte får något tillbaka? Jag pratar aldrig längre med dig. Förr kunde vi prata om precis allting. Men nu är vi aldrig ensamma, och tro det eller ej, men vi håller på att tappa den där kontakten vi hade.. Nej, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. Men det ska jag inte göra, ska inte låta allt gå över på bloggen (haha) men jag var tvungen att skriva av mig.

HEJDÅ!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0