Pälsjacka, ny säng & nattbord.

Fyfasiken nu har jag hållt på med mitt rum hela dagen, Jag fick inte bara en ny säng utan ett nytt nattuksbord också! så nu har ja möblerat om hela rummet och nu är jag helt klar och skit nöjd! fast, det har vart sjukt jobbigt att bära upp och ner på två sängar för trapperna, det kan jag lova er. ska försöka få en bild på rummet, om det går!

Sen var vi hos mormor och dom ska ju flytta nu, så dom rensar ju allt. Och vi satt och kollade på massa bilder sen dom var unga, det var kul faktiskt, haha. Iaf, jag fick en pälsjacka av mormor! sjuuukt snygg enligt mig, med ett mörkbrunt skinnbälte i mitten, pälsen är i mörkbrun! aw, jag blev förälskad. Den är ju från 50-talet om inte tidigare och mormor bad mig vara riktigt försiktig med den för idag är den där pälsen värd uppåt 7000 ;- ;o jag höll på att dö!! så jag känner mig lite bortskämd på något sätt när jag har på mig den, Haha. Det får bli min festjacka, eller lite finare jacka som man när man ska ut. För det är ju inte direkt någon jacka som man har när man ska till skolan.

Nu ska jag plocka undan damsugarn och lite annat, skriver sen.
Passar på att lägga in en skön låt, enjoy it.

love/johanniii.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0