,.,

nu när jag var på willys och handlade med mamma blev jag fruktansvärt irriterad, nog för att jag var de lite innan men fan de här tog allt.. dom ska lägga ner kullbergska sjukhuset!! för politikerna här i kholm tycker inte att vi behöver två stora sjukhus i närheten av varandra (etuna & kholm) så nu ska hela sjukhuset läggas ner, så om vi är sjuka får vi åka 45 min till etuna och få hjälp! jävla idioter rent ut sagt, om man behöver akutvård då? om de har hänt en bilolycka och man behöver ambulans på plats, ja då ska dom skicka en från etuna, då hinner ju dom dö innan ambulansen är på plats!! jag är så himla arg, puckade politiker! så nu finns det listor runt om i hela kholm som man kan skriva på om man vill ha kvar sjukhuset, jag säger bara, gör som jag och skriv på!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0