30 januari

Det var ett tag sedan jag uppdaterade mig i bloggen. Men jag har mina anledningar, för precis när jag kom från jakob efter nyår och allt åkte jag på influensan först och sen efter ca 4 dagar fick jag körtelfeber, vilket jag har fortfarande två veckor senare. för er som inte vet vad det är, så svullnar körtlarna i kroppen upp, och värst blir det för halsen och läkarna sa att jag hade fått en riktigt jobbig körtelfeber, vad förvånad jag blir, eller inte. jag ska alltid få det värsta! så jag kunde inte äta på en vecka, knappt dricka heller för den delen. ambulansåkning blev det också en dag och inte vilken dag som helst heller, utan när jakob fyllde 18år ;/ det var ganska surt kan jag lova er. men ja börjar återhämta mig nu iaf vilket är mycket skönt. jag längtar faktiskt tillbaka till skolan!

igår var sofie här hemma hos mig, de var jättekul att äntligen få träffa henne, vi hade inte sätts under hela lovet och vi fick lov den 18 december (?) så ni kan fatta hur länge det har gott.. usch! hoppas aldrig mer det blir så länge mellan att ses! vi pratade på som vi brukar göra och det var superkul. sen började vi att göra pannkakor, men då var sofie tvungen att åka hem.. men det blir flera gånger!

jag har laddat hem säsongerna av one tree hill, så nu ska jag nörda.

love/johanniii.

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

det var jättekul att träffas igår sötnos, du anar inte hur mycket jag har saknat dig <3

2009-01-30 @ 15:48:24
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0