23'57

Klockan är snart tolv och jag har nördat one tree hill i två timmar snart, jag börjar tröttna faktiskt, trot eller ej. Över till något annat, Jag har det så bra här inne på mitt rum nu faktiskt, jag stortrvis faktiskt, det är så mysigt här inne! Saknar bara jakob att krama om just nu. Ja kommer nog vara vaken ett tag till, så ja kommer förmodligen uppdatera.

Det finns en låt jag bara inte kan sluta lyssna på just nu, inte direkt min stil men ja kan inte annat än älska låten
Tracy Chapman - The Promise så himla fin låt.

♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli frisk, så du kan umgås med mig!

2009-02-01 @ 15:41:42
Postat av: johanni

hah, okej och du är vem? ;p

2009-02-01 @ 19:36:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0