fotboll

Jag vill börja spela fotboll igen! Jag är så himla sugen på att spela, Bara känslan att sparka på bollen! Men om vi säger såhär, jag har tappat ALLA kunskaper jag hade i fotboll, jag kan fan knappt skjuta längre. Men jag vill så gärna bli bra! Någon gång ibland har jag bara fått för mig att ta en fotboll och sparka lite på i rummet, haha. Som ni märker är jag ganska sugen. Men jag vågar inte börja i ett lag nu, för jag menar jag suger verkligen och om man kommer till ett lag där man tränat mycket så är dom ju redigt mycket bättre än en själv, så något rädd man är för att bli utskrattad, för inte för att låta bitchig eller något, men om jag var grym på fotboll och det kom en som inte kunde något skulle jag nog faktiskt skratta.. MEN åt andra sidan, så är man ju faktiskt där för att lära sig. Nu till våren kanske det blir fotboll? 


bilden tagen från google.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0