söndag kväll

Nu har jag & jakob precis hjälpt mamma med maten, det blir potatisgratäng och kyckling file med världens godaste sallad till! Ikväll blir det beck med älskling, och mamma och hennes kille. Idag har det vart en lugn dag. Vi har mest slappat, hjälpt mormor och morfar och bära in lite nya saker till deras nya lägenhet. Annars coollungt! Imorgon ska jag köpa smycken, äntligen!

Ja bloggar inte så värst mycket nu, för att jakob här och jag preioterar jakob före bloggen såklart! Men jag ska försöka skriva en och annan rad ibland. Hörs senare!

OCH en annan sak, sofie kom hem idag!! jag är överlycklig. Om du ser det här, så ring mig så fort du har tid :) måste höra och bestämma när vi träffas <3

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

aw, snuttis! jag ringer dig senare, men vet inte om jag vågar träffas för jag är helt röd och svullen av solen :( men vill träffa dig så fort det har gått ner! <3<3

2009-02-16 @ 12:32:45
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0