Sessan & Simba

Ni kommer aldrig tro det här, Men för kanske två timmar sen var mamma och hämtade en kattunge! En liten svart tjejkatt med brunt på nosen och hon är bara 10 veckor gammal. Och jag skojar inte nu, hon är lika liten som min handflata! Hon är så jävla söt, ursäkta uttrycket men hon är verkligen det. Anledningen till att vi skaffade en till katt var för att simba kände sig ensam, en del innekatter kan bli så.. Så han fick en söt liten tjejkompis :) Sessan döpte vi henne till! Jag ska låna mormor och morfars digitalkamera och ta kort, ni kommer dö. Eller så kommer ni förbi någon dag och kollar på henne!

Nu ska jag ta och mysa ner mig med mina två favoriter Simba & Sessan.
Men först måste jag plugga.. Uppdaterar sen! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0